وکیل تخلیه ملک
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

وکیل تخلیه 

یک وکیل می‌تواند در بررسی اینکه آیا فرآیند تخلیه توسط مالک ملک به طور قانونی انجام می‌شود یا خیر، کمک خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر آنها می خواهند شما را بدون حکم دادگاه بیرون کنند، این یک جرم کیفری است که در آن صاحبخانه می تواند جریمه شود. تخلیه ملک یکی از مهم ترین و اساسی ترین دعاوی که تعداد آن روزانه در حال افزایش است. در چنین مواقعی با کمک وکیل تخلیه فوری می توان در کوتاه ترین زمان ممکن حکم تخلیه مستاجر را از مراجع قضایی دریافت کنید.

بیشتر مالکانی که ملک خود را اجاره می دهند در طول زمان با مستاجرانی روبرو خواهند شد که از پرداخت اجاره بهایی که در قرارداد مشخص کرده اند، سرپیچی می کنند و یا اینکه با وجود اتمام مدت زمان عقد اجاره، ملک را تخلیه نمی کنند. در چنین مواردی مالک می تواند برای اخذ حقوق قانونی خود به راحتی به وکیل تخلیه فوری مراجعه کند تا موضوع را از طریق محاکم قضایی مورد پیگیری قرار بگیرد. وکیل تخلیه فوری با تکیه بر دانش حقوقی کافی در زمینه حل و فصل پرونده های حقوقی مختلف و دانش و تجربه کافی در زمینه حل و فصل پرونده های مربوط به عقد اجاره این توانایی را دارد تا ادله اثبات و مدارک کافی را در جهت احقاق حقوق موکل خود به دادگاه دهد.

اولین اقدام وکیل تخلیه ملک فوری برای احقاق حقوق مالک دادخواست حقوقی را برای آغاز روند دادرسی دعوای مطالبه اجور معوقه و تخلیه ملک به محاکم قضایی ارائه می کند. برای تنظیم چنین دادخواستی باید با قوانین مربوط به روابط مالک و مستاجر آشنایی داشته باشد و به طور کامل بر مفاد ذکر شده در این قانون تسلط داشته باشد تا با دلیل و ارائه مدارک و دلایل کافی به موفقیت برسد.

شاید تصور کنید امور مربوط به تخلیه بسیار آسان است. اما در واقع اینطور نیست. امور مربوط به تخلیه املاک بسیار پیچیده است. در بیشتر موارد در پرونده های مربوط به تخلیه املاک ریزه کاری ها و موارد گوناگونی وجود دارد که یک وکیل تخلیه مجرب به راحتی می تواند از پس آن بربیاید. بنابراین بهتر است هنگامی که با چنین مشکلی مواجه می شوید زمان خود را تلف نکنید و به یک وکیل امور املاک در موسه های معنبر حقوقی مراجعه نمایید.

 درخواست مشاوره با وکیل مجرب در تهران، به شما کمک می کند تا تصمیم درست را بگیرید. بسیاری از افراد بعد از به وجود آمدن دعاوی به دنبال وکیل هستند. در صورتی که بهتر است پیش از انجام معاملات و امور حقوقی خود، به یک وکیل مجرب مراجعه نمایید یا با او مشورت کنید. چرا که در این صورت دیگر نیاز نیست تا برای مسایل مالی یا خانوادگی در دادگاه ها منتظر شوید که حق خود را دریافت کنید. شما می توانید با شماره های دفتر جناب آقای سجاد کامیار، وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

 

منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 

 





:: برچسب‌ها: سجاد کامیار , وکیل پایه یک دادگستری , وکیل تخلیه ملک کیست؟ , ویژگی های وکیل تخلیه ملک , تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه , انتخاب وکیل تخلیه ملک ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: