رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی

 کلمه تاکسی از کلمه یونانی باستان τάξις (تاکسی) که به معنای "پرداخت" است، گرفته شده است. تاکسی کوتاه شده اصطلاح فرانسوی «taximètre» است. آلمانی ها نام این دستگاه را "تاکسیمتر" گذاشتند. این کلمه از کلمه لاتین قرون وسطایی taxa (مالیات) گرفته شده است که در ابتدا به خودروهای اجاره ای اطلاق می شد.
رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی از طریق شماره های وب سایت و فرم رزرو آنلاین امکان پذیر است. مسافران محترم می توانند در این سایت سفارش تاکسی فرودگاه خود را ثبت نمایند. در ابتدا فرم مربوطه را که شامل مشخصات نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه ، تاریخ و ساعت حرکت ، مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر و تعداد نفرات مسافران است را ثبت نموده و صورتحساب خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند و در آخر ، منتظر تماس راننده خود باشند.

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی به کلیه شهرها در کلیه شبانه روز

نرخ کرایه تاکسی از تهران به فرودگاه امام و یا بلعکس بسته به نوع خودرو و مقصد متفاوت می باشد می باشد. ترانسفر فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی

• آرامش و امنیت مسافران و اموال آن ها

• دسترسی شبانه روزی

• استفاده از رانندگان مجرب و دوره دیده

• نرخ ثابت کرایه تاکسی فرودگاه به کلیه مناطق تهران در کلیه شبانه روز

• استفاده از خودروهای روز و استاندارد

• دارا بودن سرویس های دراختیار و سرویس های شهرستان

کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید. جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند.

ترانسفر فرودگاهی و شاتل های مشترک را می توان قبل از ورود به صورت آنلاین رزرو کرد و در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد از انجام کارهای اداری صرف نظر کنید. از آنجایی که حمل و نقل از قبل رزرو شده است، رانندگان همیشه وقت شناس هستند و مطمئن می شوند که در صورت عجله یا مجبور به رعایت ضرب الاجل، هیچ تأخیری ندارند. استفاده از ترانسفر فرودگاهی راحتی فوق العاده ای به شما می دهد زیرا همیشه هنگام فرود ماشینی در انتظار شماست. راننده با کمال میل و با دقت از چمدان شما مراقبت خواهد کرد. همچنین از راننده خواسته می شود در صورت تاخیر در پرواز شما صبور باشد.

ترانسفر فرودگاهی خصوصی

ترانسفر فرودگاهی خصوصی زمانی است که شما و همراهانتان وسایل حمل و نقل از قبل رزرو شده را به مقصد می برید. معمولاً شما در فرودگاه توسط یک راننده ملاقات می‌کنید (رانندگان افرادی هستند که می‌بینید علائمی با نام روی آن‌ها در خارج از چمدان در سالن ورودی در دست دارند). به عنوان فردی که برای کسب و کار یا تفریح ​​سفر می‌کنید، می‌توانید ماشین‌های شخصی، لیموزین یا حتی ون را برای گروه‌های بزرگ‌تر رزرو کنید. اکثر اپراتورهای تور و خطوط کروز ترانسفر را خودشان سازماندهی می کنند تا مهمانان را مستقیماً از فرودگاه به محل ملاقات تور یا بندر بیاورند.

مزیت انتخاب این نوع خدمات راحتی است - استرس ناشی از تلاش برای سوار کردن تاکسی یا کشیدن یک چمدان سنگین در حمل و نقل عمومی را از بین می برد. بسیاری از مسافران قبل از رسیدن به فرودگاه مقصد خود از مراقبت از تمام وسایل حمل و نقل (از جمله پرداخت) لذت می برند، به خصوص اگر از یک پرواز طولانی خارج می شوند. بعلاوه، بسیاری از رانندگان پروازهای مسافران خود را زیر نظر خواهند داشت، بنابراین در صورت تأخیر می توانند زمان تحویل را تنظیم کنند. تنها نقطه ضعف اصلی قیمت است. نقل و انتقالات خصوصی می تواند بسیار پرهزینه باشد، اگرچه اگر قیمت را با همراهان خود تقسیم کنید، در مقایسه با تاکسی معمولی می تواند مقرون به صرفه باشد. برای رزرو ترانسفر فرودگاهی خصوصی خود، خدمات تاکسی یا خودروی محلی را در مقصد خود جستجو کنید یا از هتل خود کمک بخواهید.

ترانسفر فرودگاهی مشترک

برخی از فرودگاه‌ها در شهرهای بزرگ خدمات انتقال مشترک را ارائه می‌کنند، مانند اتوبوس‌های شاتل یا ون‌هایی که می‌توانند توسط چندین مهمان رزرو شوند. برخلاف نقل و انتقالات خصوصی، که می‌توانند در هر زمانی از روز برنامه‌ریزی شوند، نقل و انتقالات مشترک اغلب بر اساس یک برنامه منظم انجام می‌شوند. برخی از ترانسفرهای فرودگاهی مشترک خدمات خانه به خانه ارائه می‌دهند و می‌توانند شما را در هتل پیاده کنند، در حالی که برخی دیگر فقط شما را به یک مرکز مرکزی در مقصد می‌رسانند، مانند ایستگاه قطار. برخی از اپراتورهای تور و خطوط کروز ترانسفر مشترک را برای مهمانانی که در همان زمان به فرودگاه می‌رسند رزرو می‌کنند. با این حال، این معمولاً همچنان خدمات خانه به خانه خواهد بود.

ترانسفر فرودگاهی مشترک معمولاً به طور قابل توجهی ارزان‌تر از ترانسفر فرودگاهی خصوصی است، بنابراین برای مسافرانی که می‌خواهند از تاکسی یا حمل‌ونقل انبوه استفاده کنند، اما نمی‌خواهند هزینه گزافی بپردازند، گزینه بسیار خوبی هستند. تنها نقطه ضعف این است که ممکن است سرویس خانه به خانه نباشد، و ممکن است قبل از حرکت انتقال شما منتظر بمانید تا مهمانان دیگر وارد شوند.

شاتل های هتل

نوع دیگر ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل است. بسیاری از هتل‌های واقع در نزدیکی فرودگاه‌ها، ترانسفر رایگان بین فرودگاه و هتل آن‌ها ارائه می‌کنند. مانند ترانسفرهای فرودگاهی مشترک، آنها اغلب بر اساس یک برنامه منظم (از هر پانزده دقیقه تا هر ساعت یا فواصل طولانی‌تر) کار می‌کنند. گاهی اوقات 24 ساعت شبانه روز کار نمی کنند. با هتل خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها یک شاتل رایگان برای مهمانان ارائه می دهند یا خیر، و مطمئن شوید که در مورد برنامه زمانبندی سوال کنید. برخی از هتل ها از مهمانان می خواهند که برای رزرو فضا با شاتل از قبل تماس بگیرند، پس این را نیز در نظر داشته باشید.

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 





:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی به تمام نقاط ایران , مزایای استفاده از تاکسی فرودگاه , نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی , رزرو آنلاین تاکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: