تاکسی در اختیار
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی در اختیار

 

ترانسفر فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد. آنها اغلب از قبل رزرو می شوند و از طریق خدمات رزرواسیون، آژانس مسافرتی یا اپراتور تور پرداخت می شوند، یا می توانند خدمات رایگان مانند ترانسفر هتل باشند. همچنین می‌توانید هنگام بازگشت به فرودگاه در پایان سفر، ترانسفر رزرو کنید.

ترانسفر فرودگاهی خصوصی

ترانسفر فرودگاهی خصوصی زمانی است که شما و همراهانتان وسایل حمل و نقل از قبل رزرو شده را به مقصد می برید. معمولاً شما در فرودگاه توسط یک راننده ملاقات می‌کنید (رانندگان افرادی هستند که می‌بینید علائمی با نام روی آن‌ها در خارج از چمدان در سالن ورودی در دست دارند). به عنوان فردی که برای کسب و کار یا تفریح ​​سفر می‌کنید، می‌توانید ماشین‌های شخصی، لیموزین یا حتی ون را برای گروه‌های بزرگ‌تر رزرو کنید. اکثر اپراتورهای تور و خطوط کروز ترانسفر را خودشان سازماندهی می کنند تا مهمانان را مستقیماً از فرودگاه به محل ملاقات تور یا بندر بیاورند. مزیت انتخاب این نوع خدمات راحتی است - استرس ناشی از تلاش برای سوار کردن تاکسی یا کشیدن یک چمدان سنگین در حمل و نقل عمومی را از بین می برد. بسیاری از مسافران قبل از رسیدن به فرودگاه مقصد خود از مراقبت از تمام وسایل حمل و نقل (از جمله پرداخت) لذت می برند، به خصوص اگر از یک پرواز طولانی خارج می شوند. بعلاوه، بسیاری از رانندگان پروازهای مسافران خود را زیر نظر خواهند داشت، بنابراین در صورت تأخیر می توانند زمان تحویل را تنظیم کنند. تنها نقطه ضعف اصلی قیمت است. نقل و انتقالات خصوصی می تواند بسیار پرهزینه باشد، اگرچه اگر قیمت را با همراهان خود تقسیم کنید، در مقایسه با تاکسی معمولی می تواند مقرون به صرفه باشد. برای رزرو ترانسفر فرودگاهی خصوصی خود، خدمات تاکسی یا خودروی محلی را در مقصد خود جستجو کنید یا از هتل خود کمک بخواهید.

ترانسفر فرودگاهی مشترک

برخی از فرودگاه‌ها در شهرهای بزرگ خدمات انتقال مشترک را ارائه می‌کنند، مانند اتوبوس‌های شاتل یا ون‌هایی که می‌توانند توسط چندین مهمان رزرو شوند. برخلاف نقل و انتقالات خصوصی، که می‌توان آن‌ها را در هر زمانی از روز برنامه‌ریزی کرد، انتقال‌های مشترک اغلب بر اساس یک برنامه منظم انجام می‌شوند. برخی از ترانسفرهای فرودگاهی مشترک خدمات خانه به خانه ارائه می‌دهند و می‌توانند شما را در هتل پیاده کنند، در حالی که برخی دیگر فقط شما را به یک مرکز مرکزی در مقصد می‌رسانند، مانند ایستگاه قطار. برخی از اپراتورهای تور و خطوط کروز برای مهمانانی که در همان زمان به فرودگاه می‌رسند، ترانسفر مشترک رزرو می‌کنند. با این حال، این معمولاً همچنان خدمات خانه به خانه خواهد بود. ترانسفر فرودگاهی مشترک معمولاً به طور قابل توجهی ارزان‌تر از ترانسفر فرودگاهی خصوصی است، بنابراین برای مسافرانی که می‌خواهند از تاکسی یا حمل‌ونقل انبوه استفاده کنند، اما نمی‌خواهند هزینه گزافی بپردازند، گزینه بسیار خوبی هستند. تنها نقطه ضعف این است که ممکن است سرویس خانه به خانه نباشد، و ممکن است مجبور باشید قبل از حرکت انتقال شما منتظر ورود مهمانان دیگر باشید.

شاتل های هتل

نوع دیگر ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل است. بسیاری از هتل‌های واقع در نزدیکی فرودگاه‌ها، رفت‌وآمد رایگان بین فرودگاه و املاک آن‌ها ارائه می‌کنند. مانند ترانسفرهای فرودگاهی مشترک، آنها اغلب بر اساس یک برنامه منظم (از هر پانزده دقیقه تا هر ساعت یا فواصل طولانی‌تر) کار می‌کنند. گاهی اوقات 24 ساعت شبانه روز کار نمی کنند. با هتل خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها یک شاتل رایگان برای مهمانان ارائه می دهند یا خیر، و مطمئن شوید که در مورد برنامه زمانبندی سوال کنید. برخی از هتل‌ها از مهمانان می‌خواهند که برای رزرو فضا با شاتل از قبل تماس بگیرند، پس این را نیز در نظر داشته باشید. سفر می تواند لذت داشته باشد. شما می توانید در مورد شهر متفاوتی بیاموزید، انواع غذاها را بچشید و با افراد جدیدی آشنا شوید. این یک زمان هیجان انگیز است، به همین دلیل است که می خواهید مطمئن شوید که همه چیز خوب پیش می رود، از لحظه ای که در فرودگاه فرود می آیید تا زمانی که در راه خانه خود هستید. بنابراین بهترین راه برای شروع تعطیلات آرام خود چیست؟ البته با تاکسی فرودگاه! در حالی که برخی می گویند گران است.

در اینجا هفت دلیل وجود دارد که چرا گرفتن تاکسی فرودگاه ارزش دارد:

دردسر کمتر

از آنجایی که رانندگان تاکسی فرودگاه بیشتر وقت خود را در فرودگاه می گذرانند، با ترمینال های مختلف و اینکه کدام ایرلاین ها در کدام ترمینال و در چه ساعتی حضور دارند بسیار آشنا هستند. دانش آنها در مورد خدمات تحویل و خروج از فرودگاه باعث می شود سفر کمتر استرس داشته باشد.

تحویل آنلاین را برنامه ریزی کنید. 

اگر نمی‌خواهید برای یک تاکسی صف بکشید، می‌توانید آن را آنلاین رزرو کنید. یکی از بزرگترین مزیت های تاکسی های فرودگاه این است که وب سایت های رزرواسیون بسیار موثری دارند. فقط کافیست روی دکمه "رزرو آنلاین" در صفحه وب آنها کلیک کنید، یک پیکاپ را برنامه ریزی کنید و خودروی مورد نظر شما هنگام ورود در فرودگاه منتظر شما خواهد بود.

در زمان شما صرفه جویی می کند.

پول نمی تواند زمان بخرد، اما قطعا می تواند به شما در صرفه جویی کمک کند. خوبی در مورد تاکسی های فرودگاه این است که شما را مستقیماً به مقصدتان می برند، منهای سفرهای جانبی. رانندگان همچنین در میانبرها برای جلوگیری از ترافیک به خوبی آشنا هستند. در مقایسه با استفاده از شاتل فرودگاهی (که در آن مسافران دیگری نیز باید سوار و پیاده شوند)، تاکسی فرودگاه می تواند شما را دقیقاً به جایی که می خواهید بیاورد، بدون توقف در میان.

راهنمای تور فوری

رانندگان تاکسی فرودگاه با GTA آشنایی زیادی دارند. اگر تازه وارد شهر شده اید، رانندگان تاکسی می توانند راهنمای تور فوری شما باشند و شما را به پربازدیدترین مکان های شهر بیاورند. این به شما فرصتی می دهد که واقعاً تورنتو را بشناسید.

راننده ماهر

شرکت های تاکسی فرودگاهی چیزهای زیادی در خط دارند. و نام خود و احتمال از دست دادن مشتریان را با استخدام رانندگان بد یا بی تجربه به خطر نمی اندازند. به علاوه، این رانندگان بسیار دوستانه، مودب و بسیار ایمن هستند.

با استایل وارد شوید.

آیا برای اطرافیان خود لیموزین می خواهید؟ یک ماشین ساده اما مدرن با امکانات برتر چطور؟ تاکسی های فرودگاه همه چیز را دارند! با تعداد زیادی ماشین مدرن برای انتخاب، جادار و به خوبی نگهداری شده - چه کسی می گوید لیموزین ها فقط برای افراد مشهور هستند؟

خدمات مانیتورینگ پرواز

فرودگاه در مورد پروازهای تاخیری و لغو شده می تواند دردسرساز باشد. خبر خوب این است که سرویس تاکسی فرودگاه ما خدمات مانیتورینگ پرواز را ارائه می دهد که از انجام به موقع پرواز شما مطلع می شود. این کار باعث می‌شود در زمان انتظار در فرودگاه صرفه‌جویی کنید.

تاکسی در اختیار چیست؟

تاکسی در اختیار به عنوان امن ترین تاکسی شناخته شده است و جایگاه ویژه ای در زندگی روزانه مردم دارد، در روز های بارانی و برفی برایمان اتفاق افتاده است که درگیر کارهایمان از جمله داشتن جلسه و دیر شدن مدارس و… و به هر تاکسی ای زنگ میزنیم پاسخگو نیستند و یا می گویند ماشین نداریم و قطع می کنند و شما می مانید و چه کنم چه کنم هایتان. اما در این حالت تاکسی در اختیار به کمک شما می آید البته با هزینه بالا ولی کارآمد تر.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

منبع: https://airport-taxivip.com/

 





:: برچسب‌ها: تاکسی فرودگاه VIP , رزرو آنلاین تاکسی VIP , تاکسی در اختیار چیست؟ , ترانسفر فرودگاهی خصوصی , درآمد روزانه تاکسی در اختیار , فرق تاکسی های در اختیار مانند اسنپ و آژانس ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: