نمایندگی رسمی هیتما
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

محصولات برگزیده هیتما

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد.

هیتما یک سیستم کامل است، متشکل از مردان و ماشین‌هایی با مهارت‌ها و دانش‌های بسیار متفاوت، اما همیشه به هم مرتبط، که می‌تواند به سرعت تولید را تغییر دهد و سفارشی‌سازی محصولات نیمه‌تمام مورد استفاده در ماشین‌های HITEMA INTERNATIONAL را افزایش دهد. کیفیت بالای به دست آمده به HITEMA INTERNATIONAL اجازه می دهد تا محصولات خود را در سراسر جهان به ویژه در ایالات متحده آمریکا، کانادا، روسیه، خاورمیانه و سایر کشورها صادر کند. طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی که HITEMA INTERNATIONAL توسعه داده است بخش های بسیار سفارشی مانند پردازش مواد غذایی، پزشکی و دارویی، ماشین ابزار، پردازش پلاستیک، کارخانه های شراب سازی، صنعت خودرو و تهویه مطبوع را برآورده می کند. 30 طیف محصول با 7 کارخانه تولیدی با مجموع 18750 متر مربع فضای داخلی. شبکه فروش HITEMA در بیش از 45 کشور در سراسر جهان حضور دارد.

محصولات هیتما

  • کولر آبی پرتابل
  • آبسرد کن دوشیر
  • آبسردکن سه شیر
  • شوفاژ برقی
  • لوازم جانبی و تصفیه کننده

کولر های پرتابل هیتما که به کولر های پرتابل چهار کاره با همه کاره نیز معروف هستند قابل استفاده در فصل سرما و گرما می باشند و گزینه ای مناسب برای فضا های کوچک و ادارات می باشد.

آبسردکن سه شیر هیتما دارای یخچال با ظرفیت محدود بوده که جهت نگهداری مواد غذایی و آشامیدنی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این آبسردکن دارای قابلیت ارائه آب سرد و گرم را دارا می باشد.

شوفاژ های هیتما ۱۳ الی ۱۵ پره مجهز به فن، مجهز به سیستم تنظیم دما و تایمر تنظیم زمان کارکرد دستگاه می باشد که شما میتوانید بر اساس نیاز به گرما در مدت زمانی که می خواهید کارکرد دستگاه را تنظیم نمایید.

پارچ و منبع تصفیه آب هیتما و لوازم جانبی دستگاه های هیتما ازجمله فیلتر تصفیه آب آبسردکن، مبدل آب شهری آبسردکن و منبع تصفیه آبسردکن و پد های سلولزی کولر های پرتابل دارا می باشد.

 

اطلاعات تماس نمایندگی رسمی هیتما 

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 

 منبع: https://hitemaco.com/

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی رسمی هیتما در ایران , گارانتی هیتما , محصولات هیتما , خدمات پس از فروش هیتما , لوازم جانبی هیتما ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: