خرید کولر آبی پرتابل
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کولر آبی پرتابل

 


یک کولر قابل حمل که خانه و کمپینگ شما را در تابستان خنک و راحت نگه می دارد. مینی کولر یا تهویه مطبوع قابل حمل نیز نامیده می شود، محصولاتی که حمل آن راحت است. کولر قابل حمل یک کولر کوچک و قابل حمل است. اساساً مکانیزم مشابه یک تهویه مطبوع را دارد و با ارسال هوای سرد با استفاده از مبرد و مبدل حرارتی مشخص می شود. این عمدتا در فضاهای خارج از منزل هم مانند ون سکونت و کمپینگ در تابستان استفاده می شود. 

این مدل را می توان برای فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد و به تطبیق پذیری آن افزود. به خاطر داشته باشید که وقتی در مناطق بسته مانند اتاق نشیمن کار می کنید، باید یک در یا پنجره باز داشته باشید تا از افزایش سطح رطوبت جلوگیری کنید. یک کولر تبخیری می تواند برای خنک کردن فضاهای داخلی بسیار مفید باشد، مشروط بر اینکه بتوانید پنجره ای برای تهویه باز داشته باشید و سطح رطوبت کمتر از 50 درصد باشد.

در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع گازی، شما در هزینه های انرژی صرفه جویی خواهید کرد و در عین حال از طراحی قابل حمل و مانور آسان بهره مند خواهید شد.

خنک کننده های تبخیری از آب برای اشباع محیط خنک کننده استفاده می کنند که معمولاً لنت هایی از سلولز هستند. یک فن یا دمنده هوای گرم را جذب می کند و آن را از طریق محیط مرطوب و خنک فشار می دهد و در نتیجه نسیمی خنک و مرطوب ایجاد می شود. از آنجایی که آنها هوای مرطوب تولید می کنند، خنک کننده های تبخیری فقط برای محیط های خشک توصیه می شوند. هنگام استفاده در داخل خانه، یک پنجره یا در باید باز شود تا از تجمع بیش از حد تراکم در اتاق جلوگیری شود.

مزایای کولرهای آبی پرتابل

در محیط مناسب، کولرهای تبخیری یک انتخاب اقتصادی و کارآمد برای کنترل آب و هوا هستند. آنها برای کار به حداقل برق نیاز دارند زیرا کمپرسور ندارند. فقدان کمپرسور همچنین به سطح صدای عملکردی ساکت تر تبدیل می شود. حتی واحدهای با ظرفیت بالا حدود 65 دسی بل یا بیشتر اندازه گیری می کنند. کولرهای تبخیری قابل حمل نیازی به نصب ندارند - فقط آنها را به فضای نشیمن، گاراژ یا سوله خود وصل کنید تا از نسیم خنک و با طراوت لذت ببرید.

 مصرف کمتر برق کولر آبی پرتابل در فصل تابستان

کولرهای آبی پرتابل که اغلب به عنوان خنک کننده های تبخیری شناخته می شوند، به دلیل روشی که برای خنک کردن هوا طراحی شده اند، از نظر انرژی کارآمد هستند. آنها از فرآیند تبخیر استفاده می کنند و در محیط های بسیار خاص - گرم، خشک و خشک کار می کنند. جریان ثابت هوای تازه در خنک کننده های تبخیری استفاده می شود، به همین دلیل است که توصیه می شود آنها را در نزدیکی یک پنجره یا در باز نصب کنید. هوای تازه توسط یک فن فشار داده می شود تا از روی پدهای آغشته به آب عبور کند. آب جذب هوا شده و توسط فن به داخل اتاق رانده می شود. بخار آب هوا را خنک می کند تا دما را کاهش دهد - اغلب تا 20 درجه یا بیشتر. وقتی به هزینه های انرژی نگاه می کنید، به طور قابل توجهی کمتر از سیستم های HVAC سنتی است. همچنین نگهداری کمتری دارد زیرا نیازی به فریون یا تعداد زیادی قطعه کار نیست.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد.

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

 

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

 

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

 

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 

منبع: https://hitema.co/

 





:: برچسب‌ها: جدید ترین کولر آبی پرتابل , کولر آبی پرتابل هیتما , امکانات کولر آبی پرتابل , مقایسه کولر های گازی پرتابل با کولر آبی پرتابل , مزیت کولرهای پرتابل نسبت به کولرهای آبی , معایب کولر آبی پرتابل چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: