رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام چگونه است؟
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی


رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی از طریق شماره های وب سایت و فرم رزرو آنلاین امکان پذیر است. مسافران محترم می توانند در این سایت سفارش تاکسی فرودگاه خود را ثبت نمایند. در ابتدا فرم مربوطه را که شامل مشخصات نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه ، تاریخ و ساعت حرکت ، مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر و تعداد نفرات مسافران است را ثبت نموده و صورتحساب خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند و در آخر ، منتظر تماس راننده خود باشند.

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی به کلیه شهرها در کلیه شبانه روز

نرخ کرایه تاکسی از تهران به فرودگاه امام و یا بلعکس بسته به نوع خودرو و مقصد متفاوت می باشد می باشد. ترانسفر فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی

• آرامش و امنیت مسافران و اموال آن ها

• دسترسی شبانه روزی

• استفاده از رانندگان مجرب و دوره دیده

• نرخ ثابت کرایه تاکسی فرودگاه به کلیه مناطق تهران در کلیه شبانه روز

• استفاده از خودروهای روز و استاندارد

• دارا بودن سرویس های دراختیار و سرویس های شهرستان

 

کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید. جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند.

ترانسفر فرودگاهی و شاتل های مشترک را می توان قبل از ورود به صورت آنلاین رزرو کرد و در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد از انجام کارهای اداری صرف نظر کنید. از آنجایی که حمل و نقل از قبل رزرو شده است، رانندگان همیشه وقت شناس هستند و مطمئن می شوند که در صورت عجله یا مجبور به رعایت ضرب الاجل، هیچ تأخیری ندارند. استفاده از ترانسفر فرودگاهی راحتی فوق العاده ای به شما می دهد زیرا همیشه هنگام فرود ماشینی در انتظار شماست. راننده با کمال میل و با دقت از چمدان شما مراقبت خواهد کرد. همچنین از راننده خواسته می شود در صورت تاخیر در پرواز شما صبور باشد.

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی چگونه است؟

ممکن است این سوال پیش بیاید که رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی چگونه است؟ رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام بسیار ساده است. شما فقط با چند کلیک ساده می توانید تاکسی را برای هر مقصدی رزرو کنید. برای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه کافی است از طیق سایت یا اپلیکیشن اقدام نمایید. سایت فرودگاه امام برای رزرو تاکسی بسیار معتبر و مناسب است شما می توانید از طریق سایت وارد شوید و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. سپس تاکسی در جایی که رزرو کرده اید حاضر می شود و شما به راحتی سفر می کنید.

 

آدرس: تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی

آدرس ایمیل: info@airport-taxivip.com





:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی , نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی به کلیه شهرها در کلیه شبانه روز , ترانسفر فرودگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: