تاکسی تشریفات فرودگاه امام خمینی
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی تشریفات

خودروی تشریفات کاربردهای بسیاری دارد. خودروی تشریفاتی بیشتر برای افراد مهم مانند مهمان های خارجی، قرارهای کاری، دیپلمات ها و… به کار برده می شود. خودروهای تشریفات ضد گلوله هستند به همین دلیل امنیت بسیار بالایی دارند. تاکسی تشریفات فرودگاه امام دارای خدمات ویژه ای است و به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند برای رفت و آمد خود از این تاکسی ها استفاده کنند. از خدمات تاکسی تشریفات فرودگاه می توان به استفاده از خودروهای به روز و مدل بالا اشاره کرد چرا که در این خودروها امکانات بیشتری برای مسافران وجود دارد. به علاوه رانندگان تاکسی های تشریفات فرودگاه امام نیز دارای حداکثر مهارت ها هستند.

ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه

 

جالب است بدانید که راننده های تاکسی تشریفات فرودگاه امام برای پذیرش این شغل باید از گزینش و مراحل سختی عبور کنند و ویژگی هایی برای آن ها در نظر گرفته شده است. بخشی از ویژگی های راننده های این تاکسی ها:

  • به زبان خارجی و زبان بدن آشنا باشند.
  • مهارت های رانندگی بالایی داشته باشند.
  • شهر و یا مسیر سفر را به خوبی بشناسند.
  • به مسافران در هنگام جا به جایی وسایل و چمدان ها کمک کنند.
  • دارای ویژگی های ظاهری و رفتاری مناسب باشند مثلا از لباس های تمیز استفاده کنند، مودب و خوشرو باشند.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

تیم ترانسفور تاکسی فرودگاهی VIP امام 

 

برای اطلاع از هزینه ها و رزرو تاکسی های تشریفات با ما در تماس باشید.

آدرس: تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی

 

آدرس ایمیل:info@airport-taxivip.com

 





:: برچسب‌ها: کاربرد تاکسی تشریفات , ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه , ترانسفر خودروی تشریفاتی فرودگاهی , هزینه های تاکسی تشریفات , تاکسی فرودگاهی VIP ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: