خرید کولر آبی پرتابل
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

کولرهای آبی پرتابل

 

تابستان می تواند زمان دلپذیری با آسمان های شب پر ستاره، بستنی، ساحل آفتابی یا شنای دلپذیر باشد و شاید سفری به یک نقطه تعطیلات عالی داشته باشید. با این حال، زمانی که نیاز دارید در داخل بمانید، مطمئناً غرق شدن در گرما لذتی ندارد. یک راه مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای غلبه بر گرما، استفاده از کولر تبخیری (همچنین خنک کننده باتلاقی نیز نامیده می شود.) کولرهای تبخیری از تبخیر آب برای کمک به خنک کردن هوا استفاده می کنند و در همان زمان رطوبت را به هوا باز می گرداند. . در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع، این کولرها از مبردهای شیمیایی استفاده نمی کنند و می توانند تا ۷۵ درصد انرژی کمتری مصرف کنند.

کولرهای آبی قابل حمل در چه مکان هایی قابل استفاده هستند؟

سیستم های خنک کننده قابل حمل یک راه حل خنک کننده موثر برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر خانه یا محل استراحت خانه است. از نظر تجاری، آنها را می توان به طور موثر در بسیاری از کارخانه ها، مشاغل یا محیط های اداری استفاده کرد. یک کولر قابل حمل فضای کمتری را نسبت به یک مدل پشت بام اشغال می کند تا در فضاهای کوچکتر قرار بگیرند. اکثر اینها معمولاً سبک وزن هستند و برای عملکرد فقط به برق و آب نیاز دارند. حتی می‌توانند چرخ‌هایی داشته باشند و در صورت نیاز، جابه‌جایی آنها از اتاقی به اتاق دیگر یا مکانی به مکان دیگر را آسان می‌کند. کولرهای تبخیری همچنین می توانند در فضاهای باز یا نیمه باز از جمله، به عنوان مثال، گاراژها و ایوان های سرپوشیده استفاده شوند.

مزایای کولرهای قابل حمل یا پرتابل

  • انرژی فوق العاده کارآمد
  • انتشار مواد شیمیایی صفر
  • جلوگیری از آلودگی هوا
  • قابل حمل، انعطاف پذیر و کاربردی
  • رطوبت مفیدی به هوا اضافه کنید.

کارایی نسبی کولر تبخیری به میزان کم رطوبت بستگی دارد. هر چه رطوبت کمتر باشد، دمای حاصل می تواند کمتر شود. رطوبت بالا مانع از خنک شدن موثر می شود. منطقه ای که رطوبت نسبی آن زیر 70 درصد باشد کارساز خواهد بود. دمای مطلوب کاهش یافته پس از سرد شدن حدود 70 تا 72 درجه است. مهم است که کولری را انتخاب کنید که ظرفیت خنک کردن اندازه فضایی که قرار است در آن استفاده شود را داشته باشد. واحدها بر حسب CMH (متر مکعب در ساعت) هوای تحویلی رتبه بندی می شوند.

 نکاتی برای استفاده موثر از کولرهای تبخیری 

از کولر در روزها و فصول خشک استفاده کنید، بنابراین مراقب آب و هوا باشید.

با قرار دادن دستگاه آزمایش کنید تا موثرترین حرکت هوا و اثر خنک کننده را به دست آورید.

هنگامی که کولر برای اولین بار راه اندازی می شود، زمان کمی طول می کشد تا پدهای خنک کننده آب را جذب کنند. بنابراین، لنت ها را با پر کردن مخزن آب آماده کنید و به لنت ها زمان دهید تا اشباع شوند تا وقتی کولر روشن می شود، دستگاه با ظرفیت خنک کننده کامل کار کند.

از آب خنک یا دمای اتاق استفاده کنید. آب خروجی از شیر معمولاً خوب است.

خرید کولرهای آبی پرتابل به سادگی به یک منبع ثابت هوای تازه نیاز دارند. در حین کار، هوای مرطوب را در فضای خنک شده تولید می کند، زیرا آب فرآیند تبخیر خود را طی می کند. با این حال، با افزایش رطوبت هوا، خنک کننده کمتر موثر می شود. تنها چیزی که لازم است این است که برخی از پنجره ها را تا حدی باز نگه دارید تا هوای خشک وارد شود و هوای مرطوب خارج شود. تنها چند اینچ باز شدن پنجره به همراه برنامه ریزی تهویه متقابل برای ادامه جریان هوا و اثربخشی خنک کننده مورد نیاز است.

اطلاعات تماس نمایندگی رسمی هیتما 

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com 

منبع: https://hitemaco.com/

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی رسمی هیتما در ایران , گارانتی هیتما , محصولات هیتما , خدمات پس از فروش هیتما , لوازم جانبی هیتما , خرید کولر آبی پرتابل , مزایای کولر آبی پرتابل ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: