تاکسي فرودگاه امام
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

تاکسی در همه جا و به همه جا

 

جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند. کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاه امام خمینی

۱- بیمه مسافران و سرنشینان ۲- امنیت داشتن مسافران و اموال آنان ۳- در دسترس بودن به صورت شبانه روزی ۴- مبلغ از پیش اعلام شده که در هر ساعتی ثابت است ۵- استفاده از خودرو های استاندارد ۶- رانندگان مجرب ۷- سرویس های در اختیار (این نوع سرویس از طریق انعقاد قرارداد شرکت های تاکسیرانی خصوصی تحت پوشش با ادارات، موسسات، شرکت ها و مراکز دولتی و غیر دولتی نسبت به ارائه خدمات جابجایی مسافر اقدام می نمایند. )

شما با تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده (جهت تماس کلیک کنید)  براحتی می توانید سفر خود را رزرو کنید یا از طریق پر نمودن این فرم (کلیک کنید) رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه را انجام دهید. مسافران محترم می توانند از طریق اینترنت درخواست تاکسی خود را ثبت نمایند و از طریق اینترنتی هزینه آن را واریز کنند. در ابتدا پس از پر کردن فرم مربوط به مشخصات مسافر از جمله اسم و فامیل، شماره همراه، تاریخ و ساعت حرکت، مبدا و مقصد سفر همینطور تعداد افراد، درخواست تاکسی فرودگاه را ثبت کرده و با استفاده از رمز دوم کارتی که عضو شبکه شتاب می باشد هزینه تاکسی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند پس از آن منتظر بمانند تا راننده شان با آنها تماس بگیرد. به همین راحتی و سادگی می توان از پشتیبانی شبانه روزی ۲۴ ساعته که در روزهای تعطیل هم خدمات ارائه می دهند بهره مند شد و با خیال آسوده منتظر آمدن راننده در آدرسی که داده شده باشید.

 تلفن تماس:

۰۲۱-۵۶۸۹۰۲۰۶

 

۰۹۱۲-۷۰۴۱۴۲۶

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 

 





:: برچسب‌ها: تاکسی سرویس فرودگاه , تاکسي فرودگاهي , رزرو آنلاين تاکسي فرودگاهي، خدمات تاکسي فرودگاه امام ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: