خرید آبسردکن
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آبسرد کن های هیتما

آبسردکن ها دستگاه های کاربردی در فصل تابستان هستند، البته با جود آبسردکن های دو منظوره ، امکان استفاده از این دستگاه ها در فصل زمستان نیز وجود دارد. یعنی همزمان با تولید آب سرد ، قادر به تولید آب جوش مورد نیاز چای و قهوه نیز هستند.

طرز کارکرد آب سردکن ها

دستگاه آبسردکن با مصرف میزان مشخصی از برق شهری ، آب ولرم را به آب سرد تبدیل می کنند که به دمای ده درجه سانتی گراد یا کمتر می رسند. آبسردکن های دو منظوره نیز دارای دو قسمت هستند که قسمتی از آن برای تولید آب سرد و قسمتی نیز برای تولید آب داغ اختصاص داده شده است، بنابراین اگر هر دو سیستم با هم کار کنند، مصرف برق دو برابری نسبت به آبسردکن های تک منظوره خواهند داشت. جهت تولید آب سرد از موتور سرماساز ، اواپراتور ، کندانسور و سایر تجهیزات خنک سازی آب استفاده می شود و برای تهیه آب داغ نیز از المنت های حرارتی و ترموستات استفاده می شود.

ویژگی بهترین آبسردکن

آبسردکن ها در مدل ها و امکانات مختلفی وجود دارند که برخی از آنها دارای آب سرد و گرم و برخی نیز دارای یخچال و … هستند، اما مهمترین چیزی که برای خرید آبسردکن را کاربردی تر و راحت تر می کند، میزان مصرف برق بهینه و کیفیت مواد به کار رفته در آن است. علاوه بر آن وجود گارانتی و خدمات پس از فروش اطمینان محصول را افزایش خواهد داد و با کیفیت بودن قطعات آن را تضمین می کند.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد. 

اطلاعات تماس

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش:۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش: ۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 منبع: https://hitemaco.com/

 

 





:: برچسب‌ها: ویژگی بهترین آبسردکن , آبسرد کن های هیتما , طرز کارکرد آب سردکن های برقی , هیتما , ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: