طراحي وبسايت
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی وبسایت چیست؟

هدف اصلی از وب سایت ها صرفاً ارائه، اشتراک گذاری یا نمایش برخی از اطلاعات یا محتوا به صورت آنلاین است. طراحی وب ایجاد و خلق وب سایت ها و صفحاتی است که برند و اطلاعات یک شرکت را منعکس می کند و تجربه ای کاربرپسند را تضمین می کند. ظاهر و طراحی به عنوان عناصر حیاتی ادغام می شوند، چه در حال طراحی یک وب سایت، برنامه تلفن همراه یا حفظ محتوا در یک صفحه وب باشید.
طراحی وبسايت، اهداف یک وب سایت یا صفحه وب را مشخص می کند و دسترسی همه کاربران بالقوه را ارتقا می دهد. این فرآیند شامل سازماندهی محتوا و تصاویر در یک سری از صفحات و یکپارچه سازی برنامه ها و سایر عناصر تعاملی است.
 

انواع روش هاي طراحي وبسايت

 

دو روش متداول طراحی وب وجود دارد: طراحی تطبیقی و واکنش گرا.
در طراحی تطبیقی، محتوای وب سایت با استفاده از اندازه های استاندارد صفحه نمایش به عنوان قاب برای طرح ایجاد می شود.
در طراحی واکنش گرا، محتوا با توجه به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. طراحان وب از مراحل مختلف فرآیند کلی طراحی وب برای استفاده از این روش های طراحی بسته به ترجیحات و اهداف مشتری یا کارفرما برای سایت استفاده می کنند.
 

پنج ویژگی لازم در طراحی وبسایت

 

تجربه ی کاربر
اگر بازدیدکنندگان شما هنگام بازدید از وب سایت شما تجربه به یاد ماندنی دیوانه کننده ای نداشته باشند، دیگر باز نخواهند گشت. و آنها قطعاً هر چیزی را که شما می فروشید نمی خرند. از پنجره‌های بازشو، اعلان‌ها و دیگر ترفندهای مضحک استفاده نکنید. ابتدا کاربران خود را در الويت قرار دهید. به این فکر کنید که اگر جای آنها بودید دوست دارید چه چیزی را ببینید.
طراحي
در اینجا چیزی در مورد طراحی وب سایت وجود دارد: لازم نیست پیچیده باشد.
طراحی وب سایت مدرن باید به شرح زیر باشد:
ساده
تمیز
حداقل
زیبا
نیاز به انتقال پیامی واضح و قدرتمند دارد، بدون اینکه مسائل را بیش از حد پیچیده کند. و مهمتر از همه، وب سایت شما باید به بازدیدکنندگان بگوید که دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.
محتوا
اگر تجربه کاربری اسکلت است و طراحی ماهیچه است، پس محتوا قلب و روح وب سایت شما است. محتوای شما باید مردم را به حرکت درآورد. باید باعث شود آنها چیزهایی را احساس کنند. کلمات، تصاویر، ویدئوها و صداهای شما باید در کنار هم قرار گیرند تا داستانی جذاب و انسانی را بیان کنند. به طور خلاصه، شما باید یک داستان گوی عالی باشید.
سئو
سئو تغییرات زیادی کرده است. گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا به تجربه کاربر اهمیت بیشتری بدهد. روزهایی که شما فقط وب سایت خود را با کلمات کلیدی پر می کردید، آن را به چند دایرکتوری بزرگ ارسال می کردید و آن را یک روز نامیدید، گذشته است.
اکنون، گوگل توجه بیشتری به نحوه حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما دارد. معیارهایی مانند نرخ پرش و زمان صرف شده در صفحه مهمتر از همیشه هستند. و اگر می‌خواهید مردم کنار هم بمانند، باید محتوای قاتل داشته باشید. تقریباً برای هر چیزی امکان ورود به صفحه اول گوگل وجود دارد. این فقط به میزان زمان و پولی که می خواهید سرمایه گذاری کنید بستگی دارد.
امنیت
از آنجایی که دنیا به انتقال همه چیز به صورت آنلاین ادامه می‌دهد، و با هک‌های بزرگ که سرفصل‌ها را به صورت هفتگی منتشر می‌کنند، اطمینان از ایمن بودن وب‌سایت شما هرگز مهم نبوده است. اگر در وب سایت خود چیزهایی می فروشید، این به سادگی غیرقابل مذاکره است. گوگل حتی شروع به جریمه کردن وب سایت هایی می کند که ویژگی های امنیتی مناسب را نصب نکرده اند.
 
آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وبسایت و سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.
 
اطلاعات تماس
 
خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ واحد ۶
منبع: https://amina-group.com/
 




:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت با آمینا گروپ , تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها , هزینه طراحی وب سایت , انواع وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: