صرفه جویی در مصرف گاز با بازسازی ساختمان
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بازسازی خانه های اروپا می تونه 44 درصد انرژی را برای گرمایش ذخیره کنه.


یک گزارش جدید نشان می ده که با سه برابر شدن نرخ فعلی نوسازی، تقریباً تمام ساختمان های مسکونی در اتحادیه اروپا می تونن تا سال 2050 بازسازی شن و 44 درصد از انرژی نهایی مصرف شده در گرمایش فضا صرفه جویی شه. کربن زدایی از سهام ساختمان اروپا یک چالش بزرگه.

ساختمان ها هنوز هم 40 درصد از کل مصرف انرژی اتحادیه اروپا و 36 درصد از انتشار CO2 را تشکیل می دن، و این اعداد به طور مداوم در برابر کاهش مقاومت می کنن.

پیش از این در سال 2020، کمیسیون اروپا تاکید کرد که بازسازی ساختمان ها "می تونه مصرف کل انرژی اتحادیه اروپا را 5-6٪ کاهش بده و انتشار دی اکسید کربن را تا حدود 5٪ کاهش بده. "

 بر اساس مدل سازی BPIE، تا 777 تراوات ساعت (TWh) صرفه جویی در انرژی - معادل مصرف برق آلمان و اسپانیا در مجموع - با عایق کاری سقف ها و دیوارهای ساختمان های مسکونی اتحادیه اروپا حاصل می شه.

بزرگترین برندگان، به صورت مطلق، آلمان، فرانسه، ایتالیا و لهستان خواهند بود. این مطالعه نشون داد که اگر تمام ساختمان‌های آن‌ها بازسازی شن، می‌تونن به ترتیب در مصرف انرژی به ارزش ۲۱۴، ۱۱۳، ۱۱۵ و ۵۲ تراوات ساعت (TWh) صرفه‌جویی کنن. برای آلمان، صرفه جویی بالقوه به 30 درصد از مصرف برق سالانه امروزی می رسه - فقط برای گرمایش.

اما رسیدن به آنجا کار آسانی نخواهد بود. این گزارش تاکید می‌کنه که سقف‌های اروپایی باید بازسازی شن و ظرفیت عبور دمایی آن‌ها، به اصطلاح u-value، شش برابر کاهش پیدا کنن. دیوارهای خانه باید پنج برابر کارآمدتر بشن. "این در دسترس ماست.

کاتارزینا واردال-سمیت، مدیر امور عمومی اتحادیه اروپا در Knauf Insulation توضیح می‌ده که واقعیت‌های کلیدی اینه که عایق‌سازی یک فناوری موجود و در دسترس ست.

واردال-سمیت تاکید کرد: بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، اتحادیه اروپا در سال 2023 ممکنه شاهد شکاف عرضه و تقاضا در گاز طبیعی به اندازه 57 میلیارد متر مکعب باشه. بسیاری از گازهای گمشده بالقوه را می توان از طریق نوسازی خانه ها جبران کرد، زیرا گاز فسیلی منبع کلیدی گرمای خانگی ست.

در کل اروپا، بازسازی کامل ساختمان‌های مسکونی اتحادیه اروپا باعث صرفه‌جویی ۷۷۷ تراوات ساعت گاز می‌شه که تقریباً نصف مقدار صادرات روسیه به اروپا در سال ۲۰۲۱ است.

هفت کشور بیشترین سود را از بازسازی ساختمان خواهند برد و به دلیل قدمت ساختمان، مصرف فعلی انرژی، آب و هوای محلی و ترکیب مسکن مسکونی، می‌تونن به پتانسیل صرفه‌جویی انرژی حداقل 50 درصدی برسن. لوکزامبورگ (60%)، هلند (57%)، رومانی (56%)، بلغارستان (56%)، قبرس (54%)، مالت (53%)، مجارستان (51%) و اتریش (51%). 

گروه بازسازی ساختمان ایوان سبز

 

گروه بازسازی ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت را ببرید. با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا میتوانید از آن استفاده نمایید.

تماس با ما


شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 





:: برچسب‌ها: گروه معماری ایوان سبز , متوسط هزینه بازسازی ساختمان در تهران , هزینه بازسازی خانه , انواع بازسازی ساختمان , دلایل بازسازی ساختمان , بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون , عایق کاری سقف ها و دیوارها و صرفه جویی در مصرف گاز ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: