مشاوره تبلیغات در فضای مجازی به صورت رایگان
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات در فضای مجازی چیست؟

تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. 

سه راه کلیدی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک خود کمک کند. با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

  • افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.

  • با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.

  • ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.


هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی از سرمایه خود داشته باشید، که به این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه ای که انجام می دهید به دست می آورید.

انواع اصلی تبلیغات در فضاي مجازی

 

تبلیغات بنری

 

تبلیغات بنری که به عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته می‌شود، مدت‌هاست که وجود داشته است. این نوعی از تبلیغات است که در آن یک فضای از پیش تعیین شده در یک وب سایت به عنوان "املاک آنلاین" برای درج آگهی خریداری می شود.

هدف از تبلیغات نمایشی، قرار گرفتن در معرض بیشتر برند است و برای جذب مشتریان جدیدی که هنوز نام محصول را نشنیده اند، ایده آل است.

از تبلیغات بنری نیز می‌توان برای هدف‌گیری مجدد کمپین‌ها استفاده کرد، که در آن شما تبلیغات خود را طوری تنظیم می‌کنید که روی صفحه‌نمایش کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند نمایش داده شود تا آنها را بازگردانید و خرید را بیشتر تشویق کنید.

همچنین می‌توانید بنرهای تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کنید که بر اساس جمعیت‌شناسی خاص، تقسیم‌بندی بر اساس جنسیت، سن یا منطقه، نمایش داده شوند و زمان نمایش این تبلیغات را انتخاب کنید.

پلتفرم های تقاضا محور (DSP)

 

پلتفرم سمت تقاضا (DSP) ابزاری است که توسط کسب‌وکارها برای پیشنهاد فضای تبلیغاتی در زمان واقعی و خرید تبلیغات موبایل، جستجو و ویدیو از یک بازار واحد استفاده می‌شود. بنابراین به جای رفتن به فروشندگان منفرد مانند Google Ads برای خرید موجودی آگهی، می توانید در عوض تبلیغات را از چندین کانال در یک مکان خریداری کنید.

پلتفرم‌های سمت تقاضا همچنین از روشی به نام «تبلیغات برنامه‌ای» استفاده می‌کنند که در آن تبلیغاتی که خریداری می‌کنید بر اساس یک الگوریتم پیچیده منتشر می‌شوند.

شما بودجه تبلیغاتی و هدف اصلی خود را زودتر از موعد تعیین می کنید، و سپس زمانی که کاربران از یک سایت بازدید می کنند، الگوریتم تعیین می کند که کدام تبلیغات را در زمان واقعی از طریق "جنگ مناقصه" بین شما و برندهای دیگر که برای همین موضوع با هم رقابت می کنند، نمایش دهد.

تبلیغات وابسته

 

تبلیغات وابسته یا به طور کلی تر - بازاریابی وابسته - به زمانی اشاره دارد که یک وب سایت تبلیغات کسب و کار دیگری را در ازای دریافت کمیسیون برای هر سرنخ کسب شده که به فروش واقعی تبدیل می شود، تبلیغ می کند.

 

مزایای تبلیغات وابسته

 

بازگشت سرمایه (ROI) بالاست، زیرا شرکت تبلیغاتی معمولاً فقط برای ترافیک تبلیغاتی که به فروش تبدیل می شود، پرداخت می کند.
می توانید شرایط برنامه بازاریابی وابسته خود را تعیین کنید، مانند نحوه کار کمیسیون و میزان پرداختی که می خواهید بپردازید.
اگر وبلاگ یا سایت رسانه ای را انتخاب کنید که در جایگاه هدف شما محبوب است، برای دستیابی به یک مخاطب خاص عالی است.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

 

از Tiktok گرفته تا Reddit، پلتفرم های رسانه های اجتماعی شرایط عالی را برای تبلیغات ارائه می دهند. به عنوان مثال، با تبلیغات فیس بوک، می توانید مخاطبان خود را بر اساس سن، جنسیت، تحصیلات، عنوان شغل، مکان، علایق و حتی خریدهای گذشته انتخاب کنید و به شما این امکان را می دهد تا با پیامی متناسب با آنها به مشتریان ایده آل خود دسترسی پیدا کنید.

برای به حداکثر رساندن ROI خود از تبلیغات فضای مجازی، توصیه می کنم تست A/B را با کمپین های کوتاه در پلتفرم های مختلف انجام دهید تا ببینید مخاطبان شما بیشتر با کدام کانال ها ارتباط برقرار می کنند. سپس، وارد کنید و روی کانال برنده تمرکز کنید.

تبلیغات ویدیویی

 

معمولاً وقتی به تبلیغات ویدیویی اشاره می‌کنیم، منظور محتوای ویدیویی است که در سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مانند YouTube پخش می‌شود. تبلیغات YouTube معمولاً بر اساس هزینه به ازای هر بازدید پرداخت می شود.

هر نما بسته به صنعت هدف و کلمات کلیدی شما بین 0.10 تا 0.30 دلار هزینه دارد. همچنین، اگر حداکثر بودجه را تعیین کنید، آنقدر هزینه از شما دریافت می‌شود.

متداول ترین نوع تبلیغات یوتیوب "تبلیغات TrueView In-Stream" نام دارد. اینها تبلیغات قابل رد شدن هستند که قبل از شروع ویدیوی اصلی پخش می شوند. تبلیغ‌کنندگان فقط زمانی باید هزینه این تبلیغات را بپردازند که کاربر بیش از 30 ثانیه آن را تماشا کرده یا روی تبلیغ کلیک کرده و یک URL را باز کرده باشد.

تبلیغات ایمیلی

 

دو روش متداول برای تبلیغات با ایمیل وجود دارد. یکی این است که تبلیغات بنری و پیوندها را در سربرگ یا پاورقی خبرنامه های ایمیل درج کنید و دیگری اینکه کاربران اولویت های خود را ثبت کنند و سپس ایمیل های تبلیغاتی را ارسال کنند که مطابق با این اولویت ها باشد.

به عنوان آخرین توصیه، هنگام انتخاب یک رسانه تبلیغاتی، بهترین کار این است که مخاطب هدف، بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید و تحقیق کنید که مخاطبان شما احتمالاً در کدام کانال بیشتر فعال هستند و تصمیم خود را بر این اساس قرار دهید.

هر کسب و کار و پایگاه مشتری کاملاً متفاوت خواهد بود، بنابراین شما واقعاً باید رسانه ای را پیدا کنید که برای شما و وضعیت فعلی شما بهترین بازدهي را دارد.

آمیناگروپ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در فضای مجازی، طراحی، سئو (بهینه سازی)، پشتیبانی وبسایت همراه با مدیریت پیچ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی همگام با ارائه خدمات متعهدانه و با کیفیت آغاز نمود و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه‌های محبوب طراحی وب در میان مشتریان خود تبدیل شد.

اطلاعات تماس

 

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: مشاوره تبلیغات در فضای مجازی , انواع اصلی تبلیغات در فضاي مجازي , مشاوره تبلیغات , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: