تفاوت بین مشاوره تخصصی مارکتینگ و متخصص دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چند نکته ضروری در بازاریابی دیجیتال

 مشتری خود را درک کنید.

 

درک مخاطبان هدف شما یک گام اساسی در بازاریابی تجارت الکترونیک است. آنها چه کسانی هستند؟ علایق، نیازها و خواسته های آنها چیست؟ وقت خود را کجا می گذرانند؟

برای شناسایی و درک مشتریان خود، ممکن است بخواهید تحقیقات بازار انجام دهید: این می تواند به سادگی بررسی برخی از مشتریان فعلی شما باشد. شما می توانید بخش های مشتری را بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، شغل، درآمد، مکان و علایق تعریف کنید.

 محتوای جذاب ایجاد کنید.

 

یکی از مهمترین جنبه های دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبط است که افراد را به بازدید از وب سایت شما می کشاند. محتوای Clickbait ممکن است توجه خریداران را به خود جلب کند، اما اگر ارزشی برای مخاطبان هدف شما ایجاد نکند، احتمالاً قبل از خرید آن را ترک خواهند کرد.

محتوای ارزشمند می تواند در قالب پست های وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا پست های رسانه های اجتماعی باشد. در زیر برخی از نکات بازاریابی برای تولید محتوای موثر آورده شده است:

  • مطالب را به طور مرتب ارسال کنید.
  • محتوایی ایجاد کنید که سرگرم کننده، آموزنده و همدلانه باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما اصلی است و ارزش های برند شما را منعکس می کند.
  • از اینفوگرافیک و ویدئو استفاده کنید.
  • محتوا را برای پلتفرم های دیجیتال مختلف سفارشی کنید.
  • در نظر بگیرید که از مشتریان بخواهید محتوای تولید شده توسط کاربر را با محصولات شما ایجاد کنند.
  • در عکاسی یا طراحی کوتاهی نکنید: زیبایی شناسی مهم است.
  • فقط محصولات خود را تبلیغ نکنید: محتوای شما باید با نیازها و خواسته های مشتریان متناسب باشد.
  • نام تجاری ثابت خود را حفظ کنید تا خریداران بتوانند راحت تر شما را شناسایی کنند.

به طور منظم وب سایت خود را برای سئو و تغيير بهینه کنید.

 

وب سایت شما دروازه ای برای درآمد است، بنابراین مهم است که آن را برای تغيير بهینه کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید برای پیمایش آسان است، یک تماس برای اقدام واضح دارد، سریع بارگیری می‌شود و پرداخت بدون اصطکاک را ارائه می‌دهد.

بهینه سازی وب سایت شما برای تغيير می تواند افزایش قابل توجهی در فروش آنلاین داشته باشد. سایت شما همچنین می تواند به شما در جمع آوری داده های ارزشمند مشتری، مانند خریدهای برتر، سابقه مرور، مسیرهای کلیک و موارد دیگر کمک کند.

با تجزیه و تحلیل این داده‌ها و شناسایی الگوها، فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی‌های آینده کشف خواهید کرد و می‌توانید مشتریان را به طور مؤثرتری هدف‌گیری و تقسیم‌بندی کنید.

 

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور پیدا کنید.

 

اکثر مشتریان فعلی و آینده شما بخش بزرگی از روز خود را صرف رسانه‌های اجتماعی خود می‌کنند یا در انجمن‌های آنلاین در Reddit و Discord حضور دارند.

پلتفرم ها و جوامعی را که مشتریان شما در آن زمان می گذرانند، شناسایی کنید. نظارت کنید که آنها چه چیزهایی را در مورد تجارت و صنعت شما به اشتراک می گذارند و احساسات آنها در مورد آن چگونه است.

محتوایی را منتشر کنید که مخاطب هدف شما را سرگرم کند، آموزش دهد یا به آن اطلاع دهد: نه فقط در مورد برند و محصولات، بلکه در مورد نیازها و خواسته های مخاطبان.

با گوش دادن و پاسخ دادن به آنها در پلتفرم رسانه های اجتماعی یا جامعه آنلاین که در آن فعاليت می کنند، مرتباً با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید. از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید، زیرا اینها محبوب ترین فرم های محتوا هستند.

ادغام بازاریابی در چندین پلتفرم

 

یکی از مؤلفه‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال، ادغام پیام‌ها، نام تجاری و کمپین‌های شما در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف به طور همزمان است. مدیریت محتوا در کانال های دیجیتال می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، اما برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است.

از بازاریابی ایمیل و پیامک/متن به طور موثر استفاده کنید.

 

دلیلی وجود دارد که ایمیل هنوز پایه و اساس اکثر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال است: این روشی کم‌هزینه برای حفظ ارتباط با مشتریان، یادآوری کسب‌ و کارتان به آن‌ها و تبلیغ محصولات، فروش و اخبار شما است.

در تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

 

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی از موثرترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان هدف و هدایت ترافیک به سایت شما است. خرج کردن پول برای تبلیغات دیجیتال می تواند خطرناک باشد، اما در بازار تجارت الکترونیک بسیار رقابتی، تبلیغات PPC جزء روش هاي تاثيرگذار هستند.

در روزهای قبل از اینترنت، کسب ‌و کارها می‌توانستند خود را از طریق بیلبوردها، اسپات‌های تلویزیونی، پست‌های مستقیم یا نمایش ویترین فروشگاه‌ها تبلیغ کنند. اما با توجه به تجارت و مصرف کنندگان که به سوي دنیای آنلاین رفته است، بازاریابی و تبلیغات نیز به صورت آنلاین حرکت کرده اند.

بازاریابان اکنون می‌توانند از طریق کانال‌های دیجیتالی مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها، پیام‌های متنی و ایمیل به مخاطبان هدف خود دست یابند، و اینها شامل آنچه ما به عنوان بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین فکر می‌کنیم، هستند.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ در آمینا گروپ می‌توانید از تماس با ما در سایت آمینا، در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ , مشاوره تخصصی برای کسب و کار خود , بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: