طراحی کابینت آشپزخانه
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ترندهای طراحی آشپزخانه 2023

داشتن یک آشپزخانه با طراحی زیبا به دلایل مختلفی ضروری است. در درجه اول، این فضایی است که ما بیشترین زمان را با خانواده، آشپزی، غذا خوردن یا حتی کار می گذرانیم. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که آشپزخانه مناسب می تواند ارزش فروش مجدد خانه را افزایش دهد.

بک اسپلش های دال کامل

موزاییک های سنتی و کاشی های مترو همیشه در سبک هستند. با این حال، بسیاری از صاحبان خانه در حال نصب بک اسپلش های بزرگ و تمام دال در محل خود هستند. یک بک اسپلش دال کامل از یک قطعه مواد پیوسته ساخته شده است. مواد متداول برای این بک اسپلش ها عبارتند از گرانیت، کوارتز و مرمر.

این قطعات را می توان با کانترهای موجود مطابقت داد یا رنگ جدیدی را برای پخش شدن رنگ اضافه کرد. بک اسپلش های دال کامل فقط یک نقطه کانونی نیستند. آنها کاملاً کاربردی هستند زیرا به راحتی تمیز می شوند و خطوط دوغاب برای ایجاد چربی و کثیفی ندارند.

سبک های جدید کابینت

کابینت های شیکر سالهاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. امسال شاهد این هستیم که مردم از این سبک سنتی به سمت طرح‌های شیک‌تر و صاف‌تر روی می آورند. کابینت های درب تخت به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

این کابینت ها ظاهری مینیمالیستی دارند و طراحی مدرن را به هر آشپزخانه ای ارائه می دهند. کابینت‌های مینیمالیستی در سبک‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با قطعات سخت‌افزاری مختلف مطابق با سلیقه‌ی شما پیکربندی کرد.

نورپردازی

نورپردازی در آشپزخانه اغلب توسط صاحبان خانه دست کم گرفته می شود. نورپردازی نه تنها برای اجزای تزئینی بلکه برای انجام وظایف بسیار مهم است. وسایل روشنایی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما بدانید که سایر قسمت های آشپزخانه نیز به نور نیاز دارند.

نورپردازی مخفی به دلیل کمک به روشن شدن مناطق کار و ایجاد فضای کاری بیشتر روی میزها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. نوارهای نور LED را می توان در زیر کابینت وصل کرد تا نور روشنی را به فضای کار شما در حالی که خارج از دید باقی می ماند، ارائه دهد.

بسیاری از این نوارهای نور LED نیز رنگ های متنوعی را ارائه می دهند که می تواند هنگام پذیرایی از مهمانان سرگرم کننده باشد.

یکی دیگر از مناطقی که نورپردازی در آن رایج شده است، داخل کابینت های شیشه ای است. این کمک می کند تا با برجسته کردن آن منطقه، منطقه به یک نقطه کانونی تبدیل شود.

ایجاد مناطق چند منظوره

بسیاری از طراحان خانه یک فضای نشیمن بزرگ را با آشپزخانه، ناهارخوری و اتاق نشیمن به هم متصل می کنند. پنجره ها و درهای بزرگ راهی عالی برای باز کردن آشپزخانه به بیرون است. پنجره ها یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانید برای ترکیب فضای بیرون با داخل استفاده کنید.

این نصب ها به ویژه برای افرادی که عاشق سرگرمی هستند و می خواهند همه با هم در ارتباط باشند عالی هستند. به جای اینکه آدم های بیرون و درون خانه جدا باشند، همه می توانند با هم باشند.

کاغذ دیواری نصب کنید.

کاغذ دیواری ممکن است چیزی باشد که شما را به یاد دهه 1980 یا 70 می اندازد. کاغذ دیواری در حال تبدیل شدن به یک جنبه طراحی محبوب در آشپزخانه است. کاغذ دیواری مدرن به راحتی نصب می شود و به راحتی تمیز می شود. دیگر نیازی نیست که به متخصصان کاغذ دیواری مراجعه کنند و چند روز طول بکشد تا آن را نصب کنند.

کاغذ دیواری امروزی اغلب یک تکه چسبناک پیوسته است که می توانید خودتان آن را انجام دهید. همچنین یک نقطه کانونی یا تنوع رنگ عالی برای فضای شما فراهم می کند.

پنتری ایجاد کنید.

آشپزخانه های بزرگتر نیاز به انباری منظم دارند. این پنتری آشپز خانه به عنوان کمک آشپزخانه شما عمل می کند که فضای اضافی و فضای کار را برای شما فراهم می کند.

انباری که اغلب در پشت درهایی که با کابینت شما مطابقت دارند پنهان می شود و می تواند تمام وسایل مورد نیاز شما را دور از دید مهمانان نگه دارد. این اتاق های کوچک به راحتی قابل تنظیم هستند تا متناسب با نیازهای شما باشند، این یک امتیاز عالی برای هر آشپزخانه ای است.

طراحی کابینت های آشپزخانه با مجموعه ایوان سبز

گروه ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، فضایی را در آشپزخانه شما خلق میکند که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد. وظیفه ما آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خود را از دست نمی دهد. طراحان داخلی ما با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی را طراحی میکنند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماست.

 تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 

منبع: https://interior-designer.ir/

 





:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , طراحی کلی و کابینت های آشپزخانه , طراحی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک , طراحی چیدمان کابینت آشپزخانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: