مدرسه هوشمند
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

دلایلی که چرا کلاس های هوشمند برای فرزند شما خوب است؟

 در این عصر فناوری‌های جدید، سیستم آموزشی یادگیری هوشمند برای کسانی که می‌خواهند از بهترین منابع استفاده کنند، یک موهبت است. به مزایایی که می توانید از این سیستم به دست آورید، نگاهی بیندازید، جایی که فناوری به عنوان ابزاری برای پر کردن شکاف بین معلمان و دانش آموزان عمل می کند.

تکنیک های جدید یادگیری

تفاوت کلیدی تکنیک های تدریس سنتی با آموزش یادگیری هوشمند عصر جدید، استفاده از ابزار و مشارکت برابر معلمان و دانش آموزان است. سیستم آموزشی یادگیری هوشمند سعی در توسعه مهارت های یادگیری سریع دارد که در آن معلمان با دانش آموزان از طریق ابزارها و تکنیک های یادگیری مشارکت می کنند.

استفاده از ابزارهایی مانند پلاکاردهای آنلاین، بازی‌ها، پازل‌ها یا سایر برنامه‌های چالش برانگیز، سلول‌های مغز را تحریک می‌کند تا به طور فعال ورودی را متابولیزه کنند و دیدگاه جدیدی را ایجاد کنند.

منابع آنلاین

بزرگ ترین مزیت سیستم یادگیری هوشمند این است که شما با انبوهی از منابع دانش و بدون هزینه در اختیار دارید. تنها چیزی که نیاز دارید راهنمایی و درک درستی است که معلمان برای آن آموزش دیده اند و همیشه در دسترس هستند تا به بهترین شکل ممکن به بچه ها کمک کنند.

افزایش مشارکت معلمان و دانش آموزان

استفاده از سیستم یادگیری هوشمند، تعامل معلمان و دانش آموزان را افزایش می دهد، زیرا آنها در این فرآیند از یکدیگر پیروی می کنند و نظارت بر قدرت یادگیری دانش آموزان برای معلمان نیز آسان می شود. همچنین استفاده از کلاس های هوشمند و تکنولوژی روز فرآیند یادگیری را برای همه دانش آموزان تسهیل می کند. 

پر کردن شکاف ها

سیستم یادگیری هوشمند آنلاین به عنوان ابزاری موثر برای پر کردن شکاف بین دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته می شود. همچنین، به عنوان پل ارتباطی بین دانش و دانش آموزان عمل می کند. همه چیز به دانش آموزان و معلمان بستگی دارد که چگونه از منابع برای رشد خود حداکثر استفاده را می کنند.

نگهداری آسان ابزارهای هوشمند

ابزارهای یادگیری هوشمند مبتنی بر فناوری هستند و برای عملکرد روان نیاز به به روز رسانی منظم نرم افزار دارند. نگهداری از آنها آسان است و می توان آنها را برای مدت طولانی تری استفاده کرد، برخلاف ماژیک ها و گچ ها که باید خیلی زود عوض شوند.

یادگیری بسیار موثر

به گفته روانشناسان کودکان، یادگیری بصری با استفاده از عناصر فناوری هوشمند مانند نمودارها، تصاویر، نمودارها، ارائه ها در درک سریعتر موضوع توسط دانش آموزان بسیار مؤثر است. دانش آموزان به طور موثر یاد می گیرند و بنابراین می توانند اطلاعات بیشتری را حفظ کنند.

ساده تر شدن آموزش 

برنامه های کاربردی آموزش هوشمند موضوع را به شکلی ساده و قابل درک ساده می کند که درک و به خاطر سپردن دانش آموزان را برای مدت طولانی تری آسان می کند. از مانیتور رایانه گرفته تا برد هوشمند، استفاده از این ابزارها برای معلمان آسان‌تر می‌شود تا دانش‌آموزان را به روشی ساده از طریق تصاویر و متن‌هایی که به‌طور هوشمندانه برای درک آسان پیش‌نویس شده‌اند، درک کنند.

برای مثال، برای اینکه دانش‌آموزان جمع و تفریق را بیاموزند، این ابزارها از تصاویری از میوه‌ها و سبزیجات به همراه صدا استفاده می‌کنند که به راحتی در ذهن بچه‌های کوچک ثبت می‌شود.

ایجاد انگیزه در دانش آموزان

یادگیری هوشمند از منابع و رنگ های بصری زیادی استفاده می کند که به افزایش سطح علاقه دانش آموزان به موضوع کمک می کند. همچنین به عنوان یک نیروی راهنما در تقویت قدرت تخیل خلاق دانش آموزان عمل می کند. به عنوان مثال، اگر یادگیری هوشمند نشان دهد که چگونه یک دانه به گیاه تبدیل می شود، ممکن است به دانش آموز کمک کند تا تخیل خود را در مورد نحوه ترسیم یک گیاه و تمام جزئیات آن توسعه دهد.

ارتباط اولیا و مربیان

برای مدارس هوشمند مهم است که جلسات مجازی یا فیزیکی والدین (PTM) را به طور منظم برای تجزیه و تحلیل مکرر عملکرد دانش آموزان سازماندهی کنند. این به والدین کمک می کند تا نقشی را که باید در رشد فرزندان خود ایفا کنند درک کنند و در عین حال به معلمان اطلاع می دهد که چگونه با هر دانش آموز بسته به روانشناسی او رفتار کنند.

به عنوان مثال، اگر دانش آموزی کند یاد می گیرد، والدین می توانند مدتی را در خانه برای تقویت یادگیری و درک مهارت های او به صورت روزانه صرف کنند.

یک مدرسه هوشمند محیط آموزشی را بسیار تعاملی تر می کند. سیستم آموزشی و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه، دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا تعامل بیشتری داشته باشند و در تجربه یادگیری مشارکت بیشتری داشته باشند، با آزمون‌های سرگرم‌کننده، تست‌های آنلاین، فعالیت‌های گروهی و موارد دیگر، هیچ لحظه کسل‌کننده‌ای در کلاس وجود ندارد.

این به افزایش حفظ دانش در مقیاس بزرگ کمک می‌کند و حتی به بچه‌های خجالتی این شانس را می‌دهد که در تجربه یادگیری راحت‌تر تعاملی و فعال‌تر باشند و راه‌های جدید زیادی برای تعامل با معلم معرفی کنند

در یک مدرسه هوشمند می توانید تمام دروس تدریس شده در روز را ضبط کنید. بنابراین حتی اگر یک کلاس را از دست بدهید، باز هم این فرصت را خواهید داشت که بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس را یاد بگیرید.

بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار می شود و چند درس را از دست می دهد، لازم نیست احساس بدی داشته باشد. آن‌ها به ضبط‌هایی دسترسی دارند که می‌توانند دوباره آن‌ درس ها را بیایند و به مطالعات خود ادامه دهند. بنابراین دانش‌ آموزان دیگر مجبور نیستند تمام یادداشت‌ها را کپی کنند و یا با کمک دوستان درس را یاد بگیرند

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 





:: برچسب‌ها: مجتمع آموزشی پیشرو , مزایای مدارس هوشمند , مقایسه مدرسه هوشمند با یک مدرسه معمولی , برجسته ترین ویژگی کلاس درس هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: