بهینه سازی سایت
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

SEO - Search Engine Optimization بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 سئو  مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو هر زمان که افراد به جستجو می‌پردازند:

  • محصولاتی که می فروشید.
  • خدماتی که ارائه می دهید.
  • اطلاعات در مورد موضوعاتی که در آن تخصص و/یا تجربه عمیقی دارید.

هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال پیدا شدن و کلیک روی آنها بیشتر می شود. در نهایت، هدف بهینه‌سازی موتور جستجو کمک به جذب بازدیدکنندگان وب‌سایت است که تبدیل به مشتری، مشتری یا مخاطبی می‌شوند که مدام برمی‌گردد.

SEO در مقابل SEM

SEM مخفف search engine marketing بازاریابی موتور جستجو - یا همانطور که بیشتر شناخته شده است، بازاریابی جستجو است. بازاریابی جستجو نوعی بازاریابی دیجیتال است.

این یک اصطلاح جامع برای ترکیبی از فعالیت‌های SEO و PPC است که به منظور هدایت ترافیک از طریق جستجوی ارگانیک و جستجوی پولی است. به زبان ساده، بازاریابی جستجو فرآیند به دست آوردن ترافیک و دیده شدن از موتورهای جستجو از طریق تلاش های پولی و بدون مزد است. 

بنابراین SEO و SEM چگونه با هم تفاوت دارند؟ از نظر فنی تفاوتی ندارند - سئو به سادگی نیمی از SEM است:

SEO = هدایت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو.

SEM = هدایت ترافیک ارگانیک و پولی از موتورهای جستجو.

حالا اینجاست که همه چیز کمی گیج کننده می شود. به نظر می رسد این ایده سئو را زیر سوال می برد. با این حال، سئو بازاریابی است، درست مانند بازاریابی PPC. در اینجا بهترین راه برای فکر کردن در مورد SEO و SEM وجود دارد:

تصور کنید SEM یک سکه است. سئو یک روی این سکه است. PPC در طرف مقابل است.

چرا سئو مهم است؟

سئو یک کانال بازاریابی مهم است. اول و مهمتر از همه: جستجوی ارگانیک 53 درصد از کل ترافیک وب سایت را ارائه می دهد. هر سال تریلیون ها جستجو انجام می شود.

جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک برای وب‌سایت‌ها است، که برای «موتور جستجو» در هر پلتفرمی که مردم می‌توانند برند یا کسب‌ وکار شما را جستجو کنند، ضروری است.

معنی همه اینها این است که بهبود دید شما و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما، می تواند تاثیر مثبتی بر نتیجه شما داشته باشد. سئو همچنین بسیار مهم است زیرا صفحات نتایج موتور جستجو (یا SERP) فوق العاده رقابتی هستند - پر از ویژگی های جستجو (و تبلیغات PPC). ویژگی های SERP عبارتند از:

  • پانل های دانش.
  • قطعه های ویژه.
  • نقشه ها.
  • تصاویر.
  • فیلم ها.
  • خبرهای برتر (اخبار).

دلیل دیگری که سئو برای برندها و مشاغل حیاتی است: برخلاف سایر کانال های بازاریابی، کار سئو خوب پایدار است. وقتی یک کمپین پولی به پایان می رسد، ترافیک نیز به پایان می رسد. ترافیک از ترافیک رسانه های اجتماعی در بهترین حالت غیرقابل اعتماد است.

سئو پایه و اساس بازاریابی جامع است، جایی که هر کاری که شرکت شما انجام می دهد اهمیت دارد. هنگامی که متوجه شدید که کاربران شما چه می خواهند، سپس می توانید آن دانش را در سراسر کسب و کار خود پیاده سازی کنید:

  • کمپین ها (پرداخت و ارگانیک).
  • محتوای وب سایت.
  • ویژگی های رسانه های اجتماعی.

سئو کانالی است که ترافیک مورد نیاز برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار (به عنوان مثال، تبدیل، بازدید، فروش) را هدایت می کند. همچنین باعث ایجاد اعتماد می شود – وب سایتی که رتبه خوبی داشته باشد عموماً معتبر یا قابل اعتماد در نظر گرفته می شود، این عناصر کلیدی هستند که گوگل می خواهد با رتبه بندی بهتر پاداش دهد.

انواع سئو

سه نوع سئو وجود دارد:

سئو فنی: بهینه سازی جنبه های فنی یک وب سایت.

سئو در سایت: بهینه سازی محتوای یک وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجو.

سئوی خارج از سایت: ایجاد دارایی های برند (مانند افراد، علائم، ارزش ها، چشم انداز، شعارها، عبارات جذاب، رنگ ها) و انجام کارهایی که در نهایت آگاهی و شناخت برند را افزایش می دهد (یعنی نشان دادن و رشد تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن آن) و ایجاد تقاضا.

شما 100% کنترل محتوا و بهینه سازی های فنی را حفظ می کنید. این همیشه در مورد خارج از سایت صدق نمی کند (شما نمی توانید لینک های سایت های دیگر را کنترل کنید یا اگر پلتفرم هایی که به آنها متکی هستید در نهایت بسته شوند یا تغییرات اساسی ایجاد کنند)، اما این فعالیت ها هنوز هم بخش کلیدی این سه گانه موفقیت سئو هستند.

سئو و بهینه سازی سایت را به عنوان یک تیم ورزشی تصور کنید. برای پیروزی به یک حمله و دفاع قوی نیاز دارید – و هم به هواداران (با نام مستعار، تماشاگر) نیاز دارید. بهینه سازی فنی را به عنوان دفاع خود، بهینه سازی محتوا را به عنوان حمله خود، و بهینه سازی خارج از سایت را به عنوان راه هایی برای جذب، تعامل و حفظ پایگاه طرفداران وفادار در نظر بگیرید.

خدمات سئو در آمینا گروپ

آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است و این تضمین را به مشتریان خود خواهد داد که سایت مورد نظر آن ها را در کمترین زمان و طبق اخرین الگوریتم های گوگل بهینه سازد.

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیرد و پس از آن ایرادات و نقص های سایت بررسی شده و توسط تیم آمینا رفع می شوند و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز می شود.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: شرکت آرامش گستران مینا , آمینا گروپ , Search Engine Optimization , سئوی On Page , سئوی Off Page , چگونه سایت را بالا بیاوریم ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: