لانس کارواش
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

لانس کارواش ايراني

اين لانس داراي بدنه محکم و مقاوم و طراحي ارگونوميک منحصر به فرد مي باشد.

 

آيا مي توانيد از شامپوي اتومبيل معمولي در لنج کف برفي استفاده کنيد؟

در يک بطري يک ليتري لنس ، شما مي خواهيد حدود يک - دو اينچ مايع کف برفي اضافه کنيد و سپس باقي مانده را با آب گرم و تازه پر کنيد. يک شامپوي معمولي اتومبيل هنوز تا حدي کار خواهد کرد ، اما به احتمال زياد با محصولاتي که مخصوص اين کار ساخته شده اند نتايج بهتري خواهيد گرفت.

 

لانس کارواش

 

آيا کف برف ماشين شما را تميز مي کند؟

کف برف با شکستن بخشي از آلودگي هاي رنگ ، چرخ و ساير سطوح ماشين ، به شستشوي ماشين کمک مي کند و کار با شامپوي معمولي اتومبيل را بسيار راحت تر مي کند. . علاوه بر این تميز کردن ماشين شما بسيار راحت تر خواهد بود زيرا بيشتر آلودگي ها از بين رفته است.

 

براي شستن ماشين خود بهترين کار چيست؟

گزينه هاي اساسي مانند شامپو و نرم کننده شستشوي اتومبيل Meguiar Gold Class شروع خوبي است و معمولاً در فروشگاه قطعات محلي شما موجود است. محصولي مانند اين يکي بدون پاک کردن موم يا براق کننده رنگ ، آلودگي ها را از بين مي برد. اينها با مواد افزودني نيز موجود است.

 

آيا کارواش فوم بهتر است؟

اگر مي خواهيد از سطح و رنگ آن محافظت کنيد کف شويي ماشين شما بسيار مهم است. هنگامي که از اين محصول تميز کننده استفاده مي کنيد ، قبل از شروع صابون زدن و پاک کردن ، آلودگي هايي که در غير اين صورت خاصيت ساينده اي در خودرو دارند و منجر به خراش و اشکال ديگر مي شوند ، از ماشين پاک مي شوند.

 

چه PSI براي شستن اتومبيل بي خطر است؟

PSI 1900

يک واشر فشار با تنظيمات 1200 - 1900 PSI انتخاب کنيد. استفاده از آن براي اتومبيل بي خطر است ، بنابراين ديگر نگران آسيب رساندن به رنگ اتومبيل نخواهيد بود. متخصصان توصيه مي کنند از يک واشر فشار با 1.4 - 1.6 GPM استفاده کنيد.

 

آيا شستن ماشين با واشر فشار مشکلي ندارد؟

نه. افراد زيادي البته براي تميز کردن ماشين خود از يک واشر فشار استفاده مي کنند ، اما اين کار مي تواند بيشتر از اين که به ضرر برسد آسيب برساند. استفاده از واشر فشار مي تواند باعث آسيب رساندن يا لک شدن رنگ شود که منجر به زنگ زدگي مي شود. و يک لانس کارواش معمولاً کار را به خوبي انجام مي دهد - يک شلنگ باغ و يک اسفنج صابوني نيز همين کار را انجام دهيد.

 

آيا کارواش هاي فشار قوي بد هستند؟

متاسفانه پاسخ به طور بالقوه مثبت است. در حالي که برخي از انواع شستشوي ماشين از ديگران بدتر است ، هر زمان که ماشين خود را بشوييد - حتي اگر آن را با دقت آن را بشوييد - اساساً از مواد شيميايي ساينده و يا خشن در پايان رنگ و خطر چرخش و خراش استفاده مي کنيد. پايان هميشه وجود دارد.

 

آيا کف شن برفي کارچر خوب است؟

من از آن با واشر فشار کارچر خود استفاده مي کنم و بايد بگويم که با کف خوب و ضخيم که هر بار توليد مي شود ، بسيار عالي است. من آن را با چند محصول مختلف کف (يکي عمومي ارزان و ديگري از Meguiars) امتحان کرده ام و هر دو بسيار خوب کار کرده اند.





:: برچسب‌ها: آلودگي هاي رنگ , بدون پاک کردن موم , خاصيت ساينده , اسفنج صابوني ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: