کاربرد لوله پلي اتيلن در کاورينگ
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

لوله هاي پلي اتيلن و اتصالات پلي اتيلن و همچنين محصولات PVC  پارس اتيلن کيش در کاورينگ کابل هاي برق و مخابرات باعث کاهش هزينه‌هاي اجرا و سرعت نصب و راه‌اندازي اين خطوط مي‌شوند .با توجه به مزاياي لوله و اتصالات پلي اتيلن پارس اتيلن کيش که در صفحات مختلف اين سايت به آن اشاره شده است، اين انتخاب بهترين گزينه براي استفاده در کاورينگ کابل در پروژه‌هاي کوچک و بزرگ صنعتي مي‌باشد. عدم خوردگي و مقاومت شيميائي لوله پلي اتيلن و اتصالات پلي اتيلن پارس اتيلن کيش طول عمر کاورينگ کابل پلي اتيلن پارس اتيلن کيش را بسيار بالاتر از نمونه‌هاي مشابه بتني قرار داده است و در چند سال گذشته استقبال از آن بطور چشمگيري افزايش يافته است

کاربرد لوله پلي اتيلن در کاورينگ کابل


يکي از کاربردهاي لوله پلي اتيلن درصنعت کاورينگ است که به منظور پوشش دهي خطوط برق ، فيبرهاي نوري ، انواع کابل ها و اتصالات مختلف به هنگام قرارگيري در نور آفتاب ، باران و حتي قرار گرفتن در معرض مواد مخرب استفاده مي شود.لوله مورد استفاده جهت کاورينگ در اندازه ها ، اقطارو ضخامتهاي مختلف قابل توليد و ارائه ميباشند .اين لوله ها به لحاظ عايق بودن در برابر الکتريسيته و جريانهاي هادي در عصر حاضر از استقبال زيادي برخوردار مي باشند و به لحاظ قيمت و کيفيت(عدم خوردگي و مقاومت شيميايي) گزينه اي مناسب جهت حفاظت بهتر وافزايش طول عمرسيم ها ، کابل ها و اتصالات مربوطه است.

لوله پلي اتيلن کاورينگ کابل به منظور جلوگيري از نفوذ آب و افزايش ايمني براي غلاف کابل هاي برق و کابل هاي فيبر نوري ، بسيار براي استفاده مناسب است. که در کاورينگ کابل هاي برق , برق و مخابرات باعث کاهش هزينه هاي اجرا و سرعت نصب و راه اندازي اين خطوط ميشوند. با توجه به مزاياي لوله پلي اتيلن اين انتخاب بهترين گزينه براي استفاده در کاورينگ کابل در پروژه هاي بزرگ و کوچک صنعتي ميباشد .
لوله پلي اتيلن کابلي در اندازه هاي متفاوت و ضخامت و کلفتي مورد نياز قابل توليد است . اين لوله ها از نظر عايق بودن در برابر الکتريسيته و جريانهاي هادي بسيار عالي عمل ميکنند و از نظر قيمتي نيز يکي از مناسبترين گزينه هاي اجراي خطوط برق و فيبرهاي نوري به شمار مي روند .





:: برچسب‌ها: عدم خوردگي , طول عمر کاورينگ , پوشش دهي خطوط برق , فيبرهاي نوري ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: